سفارش تبلیغ
صبا ویژن

2000 متر باغ ویلای رویایی در محمدشهر در منطقه زیبادشت

 

این باغ ویلا با متراژ 2000 متر دارای 300 متر بنای مسکونی قابل استفاده بوده و تجربه زندگی در میان  طبیعت زیبا را برای شما به همراه خواهد داشت.

اگر به دنبال باغ ویلای استخر دار هستید این باغ ویلای زیبا مجهز به استخری زیبا در میان طبیعتی زیبا میباشد.درختان سر به فلک کشیده و مثمر میوه محوطه ای بسیار زیبا و دلنشین را در باغ ویلا ایجاد کردهه است.نورپردازی عالی و حرفه ای فضای باغ را به خصوص در شب دلنشین تر کرده است.

این باغ ویلا دارای انشعابات کامل وقانونی میباشد همچنین سند شش دانگ به همراه کاربری مسکونی از دیگر مزیت های این باغ ویلاست.امنیت این باغ ویلا در هر ساعتی برقرار است چرا که باغ ویلا در مجموعه ای باا نگهبانی 24 ساعته قرار گرفته است.


چرا خرید باغ ویلا؟

تصوری که همه ما از باغ ویلا داریم این است که باغ ویلا محلی است برای اینکه آرامشی را که در زندگی شهری از دست داده  ایم را دوباره به دست آوریم پس برای خرید آن باید دقت نظر زیادی به خرج داد.

در دنیای امروز که تکنولوژی،همه زندگی ما را فراگرفته و زندگی را برای ما آسان کرده است زندگی بدون این تکنولوژی میسر نیست لذا ما برای گرفتن آرامش باید زندگی مدرن را در میان طبیعت تجربه کنیم.

بهترین گزینه برای برآورده شدن این آرزو خرید باغ ویلایی است که نه تنها مجهز به همه تکنولوژی های جدید است بلکه در میان طبیعتی زیبا قرار گرفته است.این باغ ویلا در کنار همه اینها باید به محل زندگی شما نیز نزدیک باشد.

شما برای خرید باغ ویلا باید فاکتور های مختلفی را در نظر بگیرید.یکی از مسائلی که بسیار حائز اهمیت است امنیت این باغ ویلاست.امنیت باغ ویلا باید طوری باشد که چه زمانی که شما درباغ ویلا نیستید چه زمانی که در آن سکنی گزیده اید،برقرار باشد.برای این امر میتوانید از دوربین های مدار بسته حرفه ای استفاده کنید.همچنین در مناطقی مانند شهریار و ملاردو.....شهرک های حفاظت شده ای وجود دارند که دارای نگهبان 244 ساعته بوده و خیال شما را از بابت امنیت باغ ویلا راحت خواهد کرد.

محوطه سازی یکی از عناصر مهم درخرید باغ ویلاست چرا که طبیعت زیبا میتواند در روحیه شما تاثیر زیادی بگذارد.برای محوطه سازی در باغ از درختان زینتی و مثمر میوه و همچنین گل های مختلف با رنگ های متنوع استفاده شود بهتر است.باغ ویلا های استخر دار طرفداران زیادی دارند و استخر یکی از محل هایی است که محبوب همه اعضای خانواده است. 

نورپردازی باغ ویلا نیز در شکیل بودن باغ ویلا تاثیر به سزایی دارد چرا که بسیاری از مهمانی های شما در شب برگزار میشود  پس به یک نورپردازی حرفه ای برای باغ ویلا نیاز دارید.

میزان دسترسی شما به باغ ویلا یکی از فاکتور های مهم است.اگر باغ ویلا به محل زندگی یا محل کارتان نزدیک باشد ویا  زمانی که شما باغ ویلا را برای زندگی روزمره میخواهید باغ ویلا به سطح شهر نزدیک باشد شما میتوانید در حین زندگی در طبیعت از امکانات زندگی شهری نیز بهره مند شوید. 

اگر به دنبال چنین باغ ویلایی دراطراف شهر تهران هستید املاک پدر در خدمت شماست.

املاک پدر با داشتن کادری مجرب در این زمینه به شما کمک خواهد کرد تا باغ ویلاهایی با شرایطی که گفته شد را در مناطقی مانند شهریار،ملارد و محمد شهر و... به شما ارائه کند.


4200 متر باغ ویلای رویایی در زیبادشت

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را به شما داریم دارای امکانات ویژه ای میباشداین باغ ویلا در محمد شهر دارای 350 متر بنای فلت به همرا 4 اتاق خواب به صورت مستر میباشد که آرامش را برای شما به همراه خواهدد  داشت.

محوطه سازی این باغ ویلا در محمد شهر به صورت کاملا اندیشمند صورت گرفته است که با استفاده از سفال ها و کوزه های قدیمی و درختان زینتی جلوه ویژه ای به باغ بخشیده است.همچنین درختان سر به فلکک  کشیده این باغ ویلا و نشستن و آواز خواندن پرندگان بر روی این درختان فضای دلنشینی را ایجاد کرده است.

کاربری این باغ ویلای 4200 متری مسکونی بوده و دارای پایان کار شهرداری و انشعابات قانونی میباشد.سند  این باغ ویلا شش دانگ بوده و داخل یکی از بهترین مجموعه ویلایی در محدوده کرج و شهریار است.

امنیت این باغ ویلا حتی در زمانی که شما در آن اقامت ندارید برقرار است چرا که دارای 70 متر سرایداری و نگهبانی 244 ساعته میباشد


باغ ویلای رویایی در محمد شهر

اگر به دنبال باغ ویلای مدرن در میان طبیعت زیبا هستید این باغ ویلا را از دست ندهید.4375 متر باغ ویلا در محمد شهر که دارای 720 متر ویلای لوکس و مدرن که توسط گروه کاملا مجرب با استاندارهای بالا معماری بهه شکل ال طراحی گردیده است و همچنین مجهز به سیستم هوشمند میباشد.

این باغ ویلای لوکس دارای محوطه سازی بسیار شکیل وزیبا میباشد که چمن کاری و گل آرایی و درختان زینتی در تمامی باغ ویلا زیبایی آن را دو چندان کرده است. این باغ ویلا دارای دارای یک آلاچیق بزرگ در محوطه باغ به همراه باربیکیو آرامش را برای شما در میان طبیعت به همراه خواهد داشت.

38 متر سرایداری،و پارکینگ مسقف امنیت این باغ ویلا را دو چندان کرده است.این باغ ویلا دارای تمامی امکانات رفاهی از قبیل 2 برق 33 فاز و آب و گاز نیز میباشد. 


5000 متر باغ ویلای رویایی در ملارد

این باغ ویلا در یکی از بهترین مناطق ملارد به نام خوشنام واقع شده است.این باغ ویلا دارای 130 متر بنای لوکس و مهندسی ساز میباشد که ارامش را در میان طبیعت زیبا یرای شما به همراه خواهد داشت.

 

این باغ ویلا با محوطه سازی بسیار زیبا را درختان کهنسال و مثمر میوه یکی از بهترین باغ ویلاهای این منطقه  میباشد.همچنین این باغ ویلا دارای الاچیقی زیبا در مرکز محوطه باغ میباشد.

اگر به دنبال باغ ویلای استخردار هستید این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که دارای استخری زیبا در محوطه باغ  میباشد.

همه مراحل قانونی از قبیل پایان کار،عدم خلاف و جهاد امجام شده است و سند شش دانگ این باغ ویلا  آماده است.