سفارش تبلیغ
صبا ویژن

1300 متر باغ ویلای رویایی در خوشنام ملارد

 باغ ویلایی که قصد معرفی ان را داریم در ملارد در منطقه خوشنام واقع شده است که یکی از بهترین مناطق ویلایی کرج محسوب میشود.این باغ ویلا دارای 150 متر بنای شیک،به همراه دو اتاق خواب به صورت مستر  میباشد که آرامش را برای شما به همراه خواهد داشت.

محوطه سازی این باغ ویلای 1300 متری بسیار زیبا بوده که با گل های زینتی و چمن آرایی نمای بسیار زیبایی به باغ بخشیده است.این باغ ویلا دارای استخری بزرگ و روباز در محوطه باغ میباشد.نورپردازی باغ ویلاا فوق العاده زیبا بوده و نمای بسیار زیبایی را در شب برای باغ ویلا ایجاد کرده است.

آبنما،آلاچیق و یک حلقه چاه اختصاصی از دیگر مزایای این باغ ویلای لوکس میباشد.همچنین تمامی انشعابات  باغ ویلا کامل و قانونی بوده و دارای سند شش دانگ میباشد.

40 متر سرایداری در ابتدای باغ امنیت باغ ویلا را چه در زمان حضور ساکنین و چه در زمانی که کسی در باغ  ویلا حضور ندارد را تضمین میکند.


1100متر باغ ویلای رویایی در ملارد منطقه قشلاق

قشلاق از مناطق بسیار زیبا و ویلانشین منطقه ملارد محسوب میشود.این باغ ویلا دارای 110 متر بنای شیک و لوکس به همراه اتاق خوابی به صورت مستر را دارا میباشد. مبلمان زیبا و طراحی داخلی نمای بسیار زیبایی را ایجاد کرده و زیباییش را دو چندان کرده است. ادامه مطلب...

1700 متر باغ ویلا در لم آباد ملارد

ملارد یکی از مناطق ویلایی استان البرز محسوب میشود که باغ ویلاهای زیادی در آن واقع شده است این باغ ویلای 1700 متری در این منطقه از امکانات خوبی برخوردار است. این باغ ویلا 250 متر بنای لوکس و مبله به همراه دو اتاق خواب به صورت مستر را دارا میباشد.
اگر به دنبال باغ ویلای استخر دار هستید این باغ ویلا را از دست ندهیدچرا که این باغ ویلا مجهز به استخری با تمامی تاسیسات میباشد.
محوطه سازی این باغ ویلا فوق العاده زیبا بوده و که با استفاده از گل های متفاوت،درختان زینتی و درختانن مثمر میوه صورت گرفته است که نمای بسیار زیبایی به باغ بخشیده است.
نورپردازی باغ ویلای 1700 متری بسیار حرفه ای و زیبا و بوده و نمای بسیار زیبایی را در شب به باغ ویلا داده است.همچنین یک آلاچیق بسیار زیبای سنگی که اشراف کاملی به تمامی باغ دارد از دیگر مزیت های این باغ ویلاست.
انشعابات این باغ ویلا کاملا قانونی بوده و دارای سند شش دانگ به همراه برگه تغییر کاربری از جهاد کشاورزیی و عدم خلاف شهرداری میباشد.
50 متر سرایداری در ابتدای باغ امنیت این باغ ویلا را در هر ساعت از شبانه روز برقرار میکند.


5000 متر باغ ویلای رویایی در وحیدیه شهریار

وحیدیه را به عنوان منطقه ای ویلا نشین میشناسیم که ویلاهای بسیاری در آن ساخته شده است اما همه باغ  ویلاها از کیفیت ساخت بالای برخوردار نیستند.این باغ ویلا که به شما معرفی خواهیم کرد از کیفیت ساختت بالایی برخوردار است.این باغ ویلا دارای 250 متر ویلای دوبلکس و مبله به همراه دو اتاق خواب به صورت مستر میباشد.

این باغ ویلا دارای محوطه سازی فوق العاده زیبا و دیدنی به همراه گلها و درختان زینتی میباشد که نمای بسیار زیبایی به باغ بخشیده است.نورپردازی این باغ ویلا بسیار حرفه ای وزیبا بوده و نمای این باغ ویلا را درر شب فوق العاده باشکوه کرده است.آبنما،آلاچیق چوبی،باربیکیو و بهار خوابی بسیار زیبا با چشم انداز کامل باغغ از دیگر مزایای این باغ ویلای لوکس به شمار میرود.

این باغ ویلا دارای استخری بزرگ به همراه جکوزی با تمامی امکانات میباشد.این باغ ویلا دارای سند شش دانگ به همراه پایانکار از شهرداری و تسویه جهاد کشاورزی میباشد.تمامی انشعابات باغ ویلا کامل و قانونی بوده وو همچنین دارای سهمیه آب کشاورزی نیز میباشد.

این باغ ویلا در فاصله 35 کیلومتری شهر تهران واقع شده است. 


باغ ویلای 1200 متری در شهریار شهرک والفجر

1200 متر باغ ویلای رویایی که در یکی از بهترین شهرک های باغ ویلایی شهریار واقع شده است.این باغ ویلا دارای 150 متر ویلای لوکس و نوسازکه با دیزاین فوق العاده ای طراحی شده است که شامل دو اتاق خوابب به صورت مستر میباشد.

این باغ ویلای 1200متری دارای درختان کهن و مثمر میوه شامل(گوجه سبز،گیلاس،زردآلو و...)میباشد که نمای بسیار زیبایی به باغ داده است.محوطه سازی دلنشین و مهندسی ساز به همراه نورپردازی حرفه ایی  زیبایی باغ را در شب دو چندان کرده است.

اگر به دنبال باغ ویلای استخردار هستید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهیدچرا که مجهز به استخری بزرگ به همراه تصفیه خانه هوشمند میباشد.تمامی انشعابات باغ ویلا کامل بوده و به صورت قانونی انجام شدهه  است.این باغ ویلا دارای سند شش دانگ میباشد.

50 متر سرایداری مجزا و قابل سکونت در ابتدای این باغ ویلا امنیت آن را تا حد زیادی بالا برده است.