سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باغ ویلایی رویایی در شهریار با متراژ 1000 متر

این باغ ویلا در منطقه باغ ویلایی کردزار واقع شده است و دارای 130 متر بنای لوکس به همراه دو اتاق خواب به صورت مستر میباشد.محوطه سازی باغ ویلا بسیار زیبا و دلنشین بوده و نمای فوق العاده ای را به باغ بخشیده است.

استخر با کلیه تاسیسات،آلاچیق در فضای باز با باربیکیو،سند تک برگ،نورپردازی مهندسی ،انشعابات کامل و قانونی و درختان مثمر میوه از مزایای این باغ ویلا به شمار میرود همچنین این باغ ویلا در منطقه ای دنج و آرام واقع شده که قابل سکونت دائم میباشد.


2700 متر باغ ویلای رویایی در محمدشهر

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در یکی از بهترین مناطق باغ ویلایی استان البرز به نام محمدشهر واقع شده است.این باغ ویلا با متراژ 2700 متر دارای 150 متر بنای لوکس و نوساز به همراه دو اتاق خواب به صورت مستر میباشد و آرامش را در میان طبیعت زیبا به ارمغان می آورد.محوطه سازی باغ ویلا فوق العاده رویایی بوده که با استفاده از گلها و درختچه های زینتی نمای زیبایی در باغ ویلا ایجاد شده است.

همچنین در محوطه باغ ویلا باربیکیو،انبار چوب،آلاچیق و آتیشگاه نیز تعبیه شده است و این باغ ویلا را از باقی باغ ویلاهای منطقه متمایز کرده است.این باغ ویلا دارای استخری زیبا با تمامی تجهیزات بوده و همچنین دارای انشعابات کامل و قانونی نیز میباشد.این باغ ویلا دارای یک حلقه چاه و سهمیه آب کشاورزی یرای آبیاری باغ میباشد.


1000 متر باغ ویلای لوکس در شهریار

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در یکی از بهترین مناطق باغ ویلایی شهریار وافع شده است. این باغ ویلا دارای 150 متر بنای شیک و لوکس به همراه دو اتاق خواب به صورت مستر میباشد که آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما به ارمغان خواهد آورد.

محوطه سازی باغ ویلا بسیار زیبا و دلنشین بوده و باغ ویلا دارای نورپردازی فوق العاده زیبا در شب میباشد که نمای بسیار زیبایی را به باغ ویلا میبخشد.کابینت mdf ،کف سرامیک و استفاده از بهترین شیرالات از دیگر مزایای این باغ ویلاست.این باغ ویلا دارای 40 متر سرایداری بوده و در منطقه ای دنج و آرام واقع شده است.


2400 متر باغ ویلا در صفا دشت منطقه ارسطو

صفادشت از مناطق باغ ویلایی استان تهران محسوب میشود که باغ ویلاهای بسیاری در ان ساخته میشود.باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در این منطقه واقع شده است.این باغ ویلا دارای 110 متر بنای قابل سکونت به همراه پایان کار شهرداری میباشد.محوطه سازی این باغ ویلا بسیار زیبا بوده و محیطی دنج و ارام را به وجود اورده است که میتوان تعطیلات را با ارامش بسیار در ان سپری کرد.

این باغ ویلا داری استخر روباز به همراه تمامی تاسیسات میباشد که تجربه شنا کردن در تمامی فصول را برای شما به همراه دارد.درختان مثمر میوه و سر به فلک کشیده نیز از دیگر مزایای این باغ ویلاست. 50 متر سرایداری،انشعابات کامل و قانونی و سند شش دانگ نیز از مزیت های این باغ ویلا به شمار میرود.


8000 متر باغ ویلای رویایی در محمدشهر

اگر قصد خرید سرسبزترین باغ ویلای منطقه محمدشهر را دارید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید.چرا که این باغ ویلا دارای شرایط ویژه ای میباشد.این باغ ویلا دارای 700 متر بنای لوکس میباشد که به صورت دو ویلای مجزا هر کدام به متراژ 350 متر به صورت دوبلکس به همراه 4 اتاق خواب به صورت مستر میباشد. ادامه مطلب...