سفارش تبلیغ
صبا ویژن

500 متر باغ ویلای لوکس در شهریار

باغ ویلایی که قصد معرفی ان را داریم در یکی بهترین مناطق باغ ویلایی شهریار به نام کردزار واقع شده است این باغ ویلا 500 متر بوده و دارای 80 متر بنای لوکس و مبله میباشد.این باغ ویلا با استفاده از درختان زینتی او مثمر میوه محوطه سازی شده است و نونرپردازی مهندسی،فضای رویایی را در شب ایجاد کرده است.

اگر به دنبال باغ ویلای استخردار هستید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که دارای استخری زیبا و مجهز به تمامی تاسیسات میباشد.انشعابات باغ ویلا کامل و قانونی بوده و دارای سند شش دانگ نیز میباشد.این باغ ویلا در یکی از بهترین کوچه باغ های این منطقه واقع شده است.


2100 متر باغ ویلای رویایی در محمدشهر

باغ ویلایی که قصد معرفی ان را داریم در یکی از بهترین نقاط محمدشهر به نام زیبادشت واقع شده است این باغ ویلا دارای 600 متر بنا با 3 اتاق خواب به صورت مستر ارامش را در میان طبیعت زیبا برای شما به همراه خواهد داشت.محوطه سازی این باغ ویلا با تلفیقی از چمن ارایی و گل ارایی صورت گرفته است و با استفاده از درختان زینتی و مثمر میوه فضای دلنشین و زیبایی ایجاد شده است.

اگر به دنبال باغ ویلای استخردار هستیداین باغ ویلا را از دست ندهید چرا که دارای استخری مجهز به تمامی تاسیسات با معماری فوق العاده زیبا میباشد.این باغ ویلا دارای 50 متر سرایداری و همچنین نگهبانی 24 ساعته جهت امنیت بیشتر نیز میباشد.این باغ ویلا دارای پایان کار شهرداری،تغییر کاربری از جهاد کشاورزی و سند شش دانگ میباشد.


7000 متر باغ ویلای رویایی در محمدشهر

 

باغ ویلایی که قصد معرفی ان داریم در یکی از بهترین شهرک های ویلایی منطقه محمدشهر واقع شده است این باغ ویلا با 7000 متر مساحت دارای 700 متر ویلا به صورت دوبلکس و مبله میباشد این باغ ویلا دارای محوطه سازی بسیار زیبا و دلنشین میباشد که با استفاده از درختان مثمر میوه و درختان سر به فلک کشیده صورت گرفته است.همچنین آلاچیق تمام چوب و چمن آرایی نمایی بسیار زیبایی را به باغ بخشیده اند.

اگر به دنبال باغ ویلای استخردار هستید این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که دارای استخری با تمامی تجهیزات ،جکوزی و سونا خشک میباشد.انشعابات باغ ویلا کامل و قانونی بوده و دارای سند شش دانگ میباشد.یک حلقه چاه آب با پروانه، نورپردازی حرفه ای و نگهبانی 24 ساعته با امنیت مثال زدنی از دیگر مزایای این باغ ویلاست. 


فروش باغ ویلای رویایی در قلب شهریار

 

این باغ ویلا در قلب شهریار واقع شده است که دارای امکانات فراوانی میباشد.این عمارت زیبا دارای 400 متر ویلای دوبلکس با دیزاین ایتالیایی فول امکانات میباشد که دارای 1400 متر جواز بنای تجاری میباشد.نمای زیبای این باغ ویلا باعث شده تا بتوان گفت که یکی از بهترین ویلاهای منطقه را معرفی میکنیم.

محوطه سازی باغ ویلا با استفاده از درختان زینتی،برکه و آلاچیق صورت گرفته است که تصویری رویایی را در ذهن تداعی میکند.این باغ ویلا دارای استخری روباز مجهز به تمامی تاسیسات میباشد.7000 متر مساحت این امکان را به سازنده میدهد تا هر طراحی در ذهن دارد را در این باغ ویلا پیاده سازی کند.تمامی انشعابات باغ ویلا کامل و قانونی بوده و همچنین دارای سند شش دانگ نیز میباشد.یک حلقه چاه نیز برای مصارف کشاورزی از دیگر مزایای این باغ ویلاست.


50000 متر باغ ویلا در قلب محمدشهر

 

این باغ ویلا دارای 1000 متر بنا شامل 350 متر ویلای دوبلکس،500 متر سفره خانه سنتی و 150 متر سالن انبار و سرایداری میباشد.این باغ ویلا دارای محوطه سازی فوق العاده زیبا و دیدنی بوده که با استفاده از درختان مثمر میوه و سر به فلک کشیده صورت گرفته است که اجاره این باغ با توجه به درختان مثمر میوه آن به سالینه 400 میلیون میرسد.

این باغ ویلا به دلیل داخل بودن در بافت شهری برای سرمایه گذاری بسیار مناسب میباشد.انشعابات به طور کامل و قانونی صورت گرفته است و باغ ویلا دارای 42 جلد سند شش دانگ میباشد.یک حلقه چاه عمیق ،سهمیه آب کشاورزی و 6 درب ورودی ماشین رو از دیگر مزایای این باغ ویلاست.