سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش 700 متر باغ ویلا واقع در منطقه قشلاق ملارد


این باغ ویلای لوکس دارای بنایی نوساز و به متراژ 135 می باشد و برای آن دو اتاق خواب تعبیه شده است . یکی از اتاق خواب ها به صورت مستر می باشد و واقع در شهرک ویلایی است .

دارای نمای بسیار زیبا در شب می باشد چراکه از نورپردازی عالی و حرفه ای برای آن استفاده شده است و محوطه ای زیبا و چشم گیری را به نمایش می گذارد . درختان مثمر میوه و داشتن استخری زیبا از دیگر مزایای این باغ ویلا می باشد .

آخرین و مهمترین نکته در خصوص این باغ ویلا داشتن انشعابات کامل و سند تک برگ می باشد .  

 


 


فروش باغ ویلا به متراژ 700 واقع در شهریار منطقه کردزار

700 متر باغ ویلا واقع در دهکده ویلایی کرداز 

این باغ ویلا دارای 110 متر ویلا نوساز با طراحی لوکس و به روز می باشد که دو اتاق خواب هم برای آن در نظر گرفته شده است . کابینت های آن ام دی اف می باشد و برای کف بنا از سرامیک استفاده شده است . 

محوطه آن را با گل آرایی طراحی و محیطی زیبا و دلنشین را فراهم کرده اند . دارای استخر با تجهیزات پیشرفته و تأسیسات کامل است. نمای دیوار های آن کاملا از سنگ می باشد .

دارای موقعیت عالی در دهکده ویلایی می باشد و از انشعابات کامل و قانونی برخوردار است و مهمترین نکته در خصوص این باغ ویلا لوکس سند تک برگ آن می باشد .



1580 متر باغ ویلای زیبا در ملارد منطقه مهرچین

باغ ویلایی که قصد معرفی ان را داریم در یکی از زیباترین منطقه های ملارد به نام مهرچین واقع شده است.این باغ ویلای 1580 متری دارای 120 متر بنای زیبای 120 متری به همراه دو اتاق خواب به صورت مستر میباشد.این باغ ویلا با استفاده از گل های رنگارنگ و درخت های سر به فلک کشیده محوطه سازی شده است.

نورپردازی این باغ ویلا فوق العاده حرفه ای بوده و نمای بسیار زیبایی را در شب ایجاد میکند.انشعابات باغ ویلا کامل و قانونی بوده و دارایسند شش دانگ نیز میباشد.نامه تغییر کاربری از جهاد و پایان کار از شهرداری از دیگر مزایای این باغ ویلاست.کانکس مهمان و 50 مترسرایداری نیز در محوطه باغ ویلا وجود دارد.


1500 متر باغ ویلای لوکس در کرج منطقه فردیس

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق استان البرز واقع شده است.این باغ ویلا دارای 400 متر ویلای بسیار لوکس در یک طبقه به همراه 5 اتاق خواب به صورت مستر میباشد.اگر به دنبال باغ ویلای استخردار هستید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که این باغ ویلا دارای استخری چهار فصل و مجهز به تمامی تاسیسات کامل داخل محوطه باغ است.

این باغ ویلا با استفاده از درختان زینتی و گل های رنگارنگ محوطه سازی شده است.همچنین دارای الاچیق و باربیکیو نیز میباشد.نورپردازی این باغ ویلا فوق العاده حرفه ای صورت گرفته است و نمای بسیار زیبایی را در شب ایجاد میکند.سند شش دانگ تک برگ و پایانکار شهرداری از دیگر مزایای این باغ ویلاست.واقع در بهترین دهکده ویلایی غرب استان تهران که دارای نگهبانی 24 میباشد و کل شهرک به صورت محصور میباشد.کنترل ورود و خروج  که امنیت مثال زدنی را برای باغ ویلا ایجاد کرده است.


باغ ویلا به متراژ 1500 واقع در منطقه فردیس کرج

این باغ ویلا 400 متر ویلا نوساز و لوکس را دارا می باشد که برای آن 5 اتاق خواب به صورت مستر طراحی شده است . برای طراحی محوطه از درختان زینتی ، گل کاری و چمن کاری استفاده شده است و همچنین دارای آلاچیق و باربیکیو زیبایی است .

این باغ ویلا لوکس در شب نمای بسیار زیبایی دارد چراکه از نورپردازی کاملا حرفه ای و فوق العاده برای آن استفاده شده است و همینطور استخر آن مجهز به تمامی تأسیسات است و طراحی زیبایی را دارد که در محوطه باغ می باشد .

 

و آخرین خصوصیت این باغ ویلا لوکس شامل سند شش دانگ و پایانکار شهرداری می باشد و واقع در بهترین دهکده ویلایی غرب استان تهران می باشد که دارای نگهبانی 24 ساعته است و امنیت فوق العاده بالایی دارد .