سفارش تبلیغ
صبا ویژن

2200 متر باغ ویلای لوکس در محمدشهر

محمدشهر یکی از بهترین مناطق باغ ویلایی استان البرز محسوب میشود که باغ ویلاهای بسیاری در آن ساخته شده است.باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم یکی از لوکس ترین باغ ویلاهای منطقه محسوب میشود.این باغ ویلا دارای 450 متر ویلای لوکس و دوبلکس به همراه 4 اطاق خواب به صورت مستر میباشد که آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما به همراه خواهد داشت.

محوطه سازی این باغ ویلا با درختان مثمر میوه صورت گرفته است و نمای بسیار زیبایی را به باغ بخشیده است.استخر زیبا با نورپردازی فیبر نوری و جکوزی با سقف گنبدی در داخل ساختمان،روف گاردن،اکواریوم در کف سالن پذیرایی،سند شش دانگ و نامه تغییرکاربری از جهاد و شهرداری از دیگر مزایای این باغ ویلاست.


4100 متر باغ عمارت رویایی در زیبادشت محمدشهر

 

این باغ عمارت رویایی دارای 4100 متر زمین با 1100 متر عمارت میباشد که طراحی آن بسیار با شکوه و زیبا میباشد.این عمارت دارای 2 آشپزخانه مجزا و همچنین میز باری فوق العاده زیبا میباشد.دارا بودن سالن dans نیز از دیگر مزیت های این عمارت است که فضای بسیار زیبایی را در طبقه زیرین ایجاد کرده است.

محوطه این باغ عمارت با استخری رو باز ومجهز به تمامی تاسیسات،زمین فوتبال محور شده،نورپردازی مهندسی شده،آلاچیق و ابنمایی بسیار زیبا مزین شده است که فضای فوق العاده دل انگیزی در باغ ایجاد شده است.این عمارت دارای کلیه امکانات رفاهی و همچنین آّب شرب،گاز،تلفن،اینترنت و همچنین حق آب کشاورزی را دارا میباشد.این باغ عمارت دارای سند شش دانگ شاهنشاهی با تغییر کاربری نیز میباشد.


1700 متر باغ ویلای رویایی در محمدشهر کرج

 محمدشهر یکی از مناطق باغ ویلایی استان البرز محسوب میشود باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم دارای 370 متر ویلای لوکس و دوبلکس میباشد که همراه 4 اتاق خواب به صورت مستر نهایت آرمش را در میان طبیعت زیبا برای شما به همراه خواهد داشت.

اگر به دنبال ویلای استخر دار هستید این باغ ویلای رویایی را از دست ندهید چرا که دارای استخری مجهز به تمامی تاسیسات میباشد همچنین در کنار این استخر یک جکوزی نیز واقع شده است.این باغ ویلا دارای موتورخانه مرکزی نیز میباشد.

محوطه سازی این باغ ویلا با استفاده از طرح های سنتی و مدرن صورت گرفته است و این تلفیق با استفاده از درختان مثمر میوه نمای بسیار زیبایی را به باغ بخشیده است.این باغ ویلا دارای سند شش دانگ با کاربری باغ ویلا میباشد و از دو جهت از امنیت بالایی برخوردار است سیستم مداربسته و مجموعه ویلایی با نگهبالنی 24 ساعته امنیت این باغ ویلا را تامین میکند.


1100 متر باغ ویلای لوکس در صفادشت

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در منطقه صفادشت واقع شده است.این باغ ویلا دارای 290 متر بنای لوکس و مبله به همراه 3 اتاق خواب به صورت مستر میباشد.کابینت mdf ممبران،کف سرامیک و مبلمان کامل نیز از دیگر امکانات این ویلاست.

محوطه سازی این باغ ویلا بسیار زیباست و با چمن کاری و گل کاری های فوق العاده زیبا صورت گرفته است.نورپردازی این باغ ویلا فوق العاده حرفه ای بوده و نمای زیبایی را در شب در باغ ویلا ایجاد میکند.تمامی انشعابات باغ ویلا کامل و قانونی بوده و باغ ویلا داخل یک مجموعه ویلایی با امنیت بسیار بالا واقع شده است.


1900 متر باغ ویلای رویایی در محمدشهر

باغ ویلایی که قصد معرفی آن داریم دارای 1900 متر مساحت بوده که 400 متر ویلای دوبلکس به همرا 4 اتاق خواب به صورت مستر بسیار شکیل در آن واقع شده است.این باغ ویلای فوق العاده در منطقه محمدشهر واقع شده است و از امکانات این باغ ویلا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

این باغ ویلا با نورگیر عالی و بسیار زیبا با گلهای زینتی طراحی و محوطه سازی شده است و نمای بسار زیبایی ایجاد شده است.این باغ ویلا دارای شاه نشین بوده و همچنین دارای الاچیق و باربیکیو نیز میباشد.استخر با تمامی تجهیزات نیز از دیگر مزایای این باغ ویلاست.