سفارش تبلیغ
صبا ویژن

500 متر باغ ویلای زیبا در شهریار منطقه کردزار

کردزار یکی از بهترین شهرک های ویلایی واقع در شهریار است که باغ ویلاهای بسیاری در آن ساخته شده است.باغ ویلای که قصد معرفی آن را داریم 500 متر بوده که دارای 70 متر بنای زیبا در محوطه باغ میباشد که ارامش را در میان طبیعت زیبا برای شما به ارمغان خواهد آورد.

این باغ ویلا دارای با استفاده از درختان سر به فلک گشیده و گیاهان زینتی محوطه سازی شده است.نورپردازی این باغ ویلا فوق العاده حرفه ای بوده نمای بسیار زیبایی را در شب ایجاد میکند.این باغ ویلا با توجه به امکاناتی که دارد قابل سکونت دائم بوده و همچنین دارای انشعابات کامل و قانونی نیز میباشد


960 متر باغ ویلای لوکس در شهریار منطقه کردزار

کردزار یکی از بهترین مناطق شهرستان شهریار است که در سال های اخیر باغ ویلاهای بسیار زیادی در ان ساخته شده است.باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم،960 متر باغ ویلای لوکس بوده که دارای 100 متر بنای نوساز و زیبا میباشد.این باغ ویلا دارای استخری زیبا و مجهز به تمامی تاسیسات در محوطه باغ میباشد.

این باغ ویلا با استفاده از درختان تنومند و سر به فلک کشیده محوطه سازی شده است.ویلای لوکس و زیبا در کنار محوطه ای سرشار از طبیعت فضای پر از آرامش را برای شما به ارمغان خواهد اورد.تمامی انشعابات این باغ ویلا کامل و قانونی میباشد.درب ماشین رو به همراه ریموت و سند شش دانگ تک برگ از دیگر مزایای این باغ ویلاست.


5000 متر باغ ویلای لاکچری در شهریار

این باغ ویلادارای 5000 متر باغ میوه و مثمر زیبا میباشد که دارای 200 متر عمارت نوساز مییاشد که تمامی امکانات رفاهی و شهری در آن برقرار مباشد.این باغ ویلا دارای استخر روباز بزرگ چهار میباشد. محوطه سازی این باغ ویلا با استفاده از درختان سر به فلک کشیده و مثمر میوه صورت گرفته است.نورپردازی انجام شده در این باغ ویلا کاملا حرفه ای بوده و نمایی فوق العاده زیبایی را در شب ایجاد میکند.

این باغ ویلای لاکچری دارای دو واحد 70 متری جهت سرایداری و نگهبانی میباشد.آلاچیق و باربیکیو،سند 6 دانگ، پایانکار از شهرداری و تسویه جهاد از دیگر مزایای این باغ ویلاست.


فروش 2200 متر باغ ویلا واقع در شهریار

این باغ ویلا لوکس در شهرک وایین شهریار می باشد و دارای 110 متر بنای نوساز است . نشیمنی بسیار زیبا و شیک برای آن طراحی شده و برای محوطه آن استخری زیبا در نظر گرفته شده و از نورپردازی حرفه ای برای این باغ ویلا استفاده شده است . همچنین درختان آن مثمر میوه و کهن سال هستند .

این باغ ویلا دارای دو در ورودی می باشد به عبارت دیگر به صورت دو کله بر بلوار اصلی می باشد . از دیگر امکانات این باغ ویلا ،برخورداری از انشعابات کامل قانونی و مهمترین نکته در خصوص آن سند شش دانگ آن می باشد .