سفارش تبلیغ
صبا ویژن

720 متر باغ ویلای رویایی در شهریار منطقه کردزار

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم دارای 80 متر بنای نوساز و لوکس به صورت تک خوابه میباشد.محوطه سازی این باغ ویلا با استفاده از درختان تنومند و سر به فلک کشیده صورت گرفته است.نورپردازی این باغ ویلا کاملا حرفه ای و مهندسی شده انجام شده است که نمای زیبایی را در شب به باغ ویلا میبخشد.

اگر به دنبال باغ ویلای استخر دار هستید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که این باغ ویلا دارای استخری زیبا و مجهز به همه تاسیسات در محوطه باغ میباشد.محوطه باغ تماما سنگ فرش شده است.این باغ ویلا دارای سند تک برگ نیز میباشد.


1000 متر باغ ویلای زیبا در شهریار منطقه کردزار

کردزار یکی از بهترین مناطق باغ ویلایی شهریار است که باغ ویلاهای بسیاری در آن ساخته شده است.باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم دارای 80 متر بنای نوساز و لوکس میباشد،که آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما به ارمغان خواهد آمورد.

محوطه سازی این باغ ویلا با استفاده از درختان سر به فلک کشیده و مثمر میوه صورت گرفته است که نمایی فوق العاده رویایی را در محوطه باغ ایجاد کرده است.نورپردازی این باغ ویلا مهندسی و حرفه ای صورت گرفته است که نمایی زیبایی را در شب تجربه خواهید کرد.


1080 متر باغ ویلای رویایی در شهریار منطقه کردزار

این باغ ویلا دارای 550 متر بنا تریبلکس با 40 متر شاه نشین میباشد.این باغ ویلا داخل شهرک ویلایی واقع شده که با نگهبانی 24 ساعته امنیت 100 درصد را تضمین میکند.استخر سونا و جکوزی با تاسیسات کامل در طبقه زیرین واقع شده که امکان استفاده از چهار فصل را به لرمغان اورده است.

سند این باغ ویلا بصورت 6 دانگ به همراه پایان کار شهرداری که به صورت کاملا قانونی اخذ شده است.محوطه سازی با استفاده از چمن و گل ارایی و درختان سر به فلک کشیده صورت گرفته است. نورپردازی رویایی و حرفه ای نمای زیبایی را در شب ایجاد کرده است.

آشپزخانه مجهز،سالن tv روم بر گرفته از وسایل سنتی،30 متر فضای کامل سنتی در داخل ویلا،4 خواب بصورت مستر روم و انشعابات کامل و قانونی حتی اینترنت از دیگر مزایای این باغ ویلاست.


2800 متر باغ ویلای لوکس در محمدشهر

محمدشهر یکی از مناطق زیبای باغ ویلایی در کرج است که در سال های اخیر بستر مناسبی برای ساخت باغ ویلاهای لوکس شده است.باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم دارای 600 متر بنای زیبای بازسازی شده بوده که که با اجر قزاقی و چوب و شیشه به صورت کلاسیک طراحی شده است.همچنین این باغ ویلا دارای 6 متر سوییت مهمان و 70 متر محل نگهبانی جهت امنیت بیشتر میباشد.

محوطه سازی این باغ ویلا با استفاده از درختان سر به فلک کشیده و تنومند انجام شده است.اگر به دنبال باغ ویلای استخردار هستید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که دارای استخری زیبا مجهز به تمامی تاسیسات میباشد.انشعابات کامل و قانونی،سند شش دانگ و پایانکار شهرداری،نگهبانی 24 ساعته جهت امنیت بیشتر از دیگر مزایای این باغ ویلاست. 


1900 متر باغ ویلای لوکس و زیبا در محمدشهر

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم گزینه ای بسیار عالی برای خریدارانی است که خواهان باغ ویلایی به سبک اروپایی هستند.این باغ ویلا دارای 400 متر زیربنای نوساز و لوکس به همراه 4 اتاق خواب به صورت مستر میباشد که آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما عزیزان به ارمغان می آورد.

متراژ مناسب این باغ ویلابه همراه سوییت مهمان و اطاق کار و اطاق خواب های مستر نیار شما را از یک باغ ویلای کاملا لوکس برآورده خواهد کرد. استخر با تاسیسات کامل،محوطه سازی و چمنکاری کل محوطه و درختچه های تزِئینی و گلکاری کل محوطه فضای دلنشین را در اختیار شما خواهد گذاشت.