سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فنگ شویی در باغ ویلا

فنگ شویی:

برای ایجاد فنگ شویی در محوطه بیرونی باغ ویلا و دکوراسیون داخلی خانه به چهار عنصر احتیاج می باشد ،این عناصر عبارتند از:آتش،فلز ،خاک و آب که هر کدام را در این مقاله به صورت مختصر شرح می دهیم:

عناصر لازم برای فنگ شویی محوطه بیرونی باغ ویلا:

آتش:

یکی از بهترین و زیباترین طراحی هایی که می توانید در دکوراسیون خانه و محوطه باغ خود ایجاد کنید ساختن یک گودال آتش می باشد ،همانطور که می دانید آتش نماد گرما و روشنایی می باشد و در طراحی بسیار مهم است.همچنین برای اینکه انرژ ی "چی "که در فنگ شویی موجود است به محوطه منتقل شود باید برای چند دقایقی چه در فصل تابستان و چه در فصل زمستان آن را روشن کنید.

فلز:

فلز نماد استقامت می باشد،پس در نتیجه وجودش می تواند به شما کمک کند. این عنصر را می توانید به عنوان یک المان دکوری به فضا اضافه کنید.

خاک:

به وسیله مجسمه های نمادین و تخته سنگ های طبیعی،نماد زمین را می توانید به باغ ویلاهای خود در ملارد و شهریار و محمدشهر ایجاد کنید. این عناصر را باید در مرکز باغ و محوطه بیرونی خانه تان قرار دهید.برای اینکه انرژی توسط آن به خوبی صورت گیرد بهتر است که طراحی این قسمت دایره وار صورت بگیرد،باید بدانید که در فنگ شویی هر نکته ای که ذکر می شود مهم می باشد.

آب:

دوست داشتنی ترین عنصر در فنگ شویی و مخصوصا فنگ شویی محوطه بیرونی خانه آب است.آبنما،مجسمه های سنگی و استخر ... و هر آنچه را که فکر می کنید می توانید طبق سلیقه خود عنصر آب را به فضای بیرونی خانه تان بیاورید. البته دقت کنید که آب نباید راکد باشد و در هر چهار جهت اصلی باغ باید در گردش باشد.  این روش در باغ سازی ایرانی کاربرد داشته است.

از قدرت تضاد در فنگ شویی محوطه بیرونی خانه استفاده کنید :

نماد یینگ و یانگ از یک دایره که با مرز منحنی واری از هم جدا شده اند تشکیل شده است،شما هم می توانید از الگوی این خط منحنی در طراحی محوطه بیرونی و فضای بیرونی استفاده کنید. همچنین بهتر است تا جای ممکن حصار کشی ها با این الگو شکل بگیرد.

در فنگ شویی فضای بیرونی تعادل را حفظ کنید:

برای ایجاد فنگ شویی در محوطه بیرونی باغ ویلا و حتی دکوراسیون داخلی خانه باید تعادل را حفظ کنید برای مثال اگر فضایی تاریک دارید، سعی کنید با نورپردازی آن را به تعادل برسانید.  

محوطه بیرونی را نور پردازی کنید :


 برای اینکه  محوطه باغ و فضای بیرونی خانه تان را از نیرو های بد در شب و هوای تاریک امان نگه دارید نورپردازی کنید.برای اینکه فنگ شویی ها در درست ترین حالت ممکن ایجاد شوند باید نورپردازی ها به صورت هماهنگ ،یعنی در یک خط مستقیم و ترجیحا قرینه ایجاد شوند.


خرید باغ ویلا در ملارد

خرید باغ ویلا در ملارد:

 

شهریار و ملارد به واسطه طبیعت زیبا و دلنشین به تفرجگاه مناسبی برای پایتخت نشینان تبدیل شده اند.در سال های اخیر خرید باغ ویلا در ملارد و ساخت باغ ویلاهای لوکس در این منطقه بسیار رواج پیدا کرده است.چرا که مردم از نقش بسیار پر رنگ فضای سبز بر سلامت جسم و روح آگاه شده اند.زندگی در میان طبیعت با برخورداری از امکانات شهری و رفاه،در مناطق اطراف تهران مانند ملارد و شهریار،ممکن است. باغ ویلا های ساخته شده در این مناطق از امکانات بسیار بالایی برخودار هستند.

محوطه سازی های فوق العاده زیبا با استفاده از درختان مثمر میوه و زینتی که علاوه بر مفید بودن نمای بسیار زیبایی را ایجاد کرده اند.نورپردازی های صورت گرفته در باغ ویلاها،مهندسی شده و حرفه ای هستند و مهمانی های خانوادگی را با شکوه تر خواهد کرد.استخر های مجهز،آلاچیق،باربیکیو و امکانات رفاهی و شهری دیگر از مزایای باغ ویلاها درمناطق اطراف تهران مانند شهریار،ملارد و محمدشهر میباشند که میتوانند آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما به ارمغان بیاورند.همچنین اکثر باغ ویلاهای واقع در این مناطق دارای سند شش دانگ میباشند که برای بیشتر خریداران از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.امنیت در باغ ویلا از مهم ترین نکات است که باید مورد توجه قرار گیرد چرا که بیشتر باغ ویلاها در شهریار و ملارد و محمدشهر در روزهای عادی سال خالی از سکنه هستند و باید به امنیت آنها توجه ویژه ای داشت.در نهایت باید گفت که داشتن باغ ویلا در شهرستان های اطراف تهران هم به سلامت جسم و روح کمک خواهد کرد و هم شما را از ترافیک های وحشتناک مسیر شمال در روزهای تعطیل نجات خواهد داد.


ما در املاک پدر بعد از سال ها فعالیت در زمینه خرید و فروش باغ ویلا در ملارد و محمدشهر،میتوانیم خود را در این زمینه صاحب تجربه بدانیم.پرسنل مجرب و قابل اعتماد ما با تکیه بر برندی به نام املاک پدر که شناخته شده ترین و قدیمی ترین مشاور املاک منطقه میباشد،خریداران و یا فروشندگان باغ ویلا ها را در شهریار و ملارد و محمدشهر و زیبادشت ،بر آن میدارد تا با خیالی آسوده و خاطری جمع معامله خود را با طی مراحل قانونی در کنار ما به ثبت برسانند.

 


خرید باغ ویلا در محمدشهر

امروزه به دلیل استفاده زیاد مردم از ماشین های تک سرنشین و تردد خودروها و همچنین شلوغی بیش از حد اماکن امومی و خیابان ها هوای شهر هر روزتر آلوده تر و ناسالم تر می شود به طوری که از حد طبیعی و استاندارد خارج شده است.همان طور که می دانیم آلوده ترین پایتخت دنیا ،پایتخت کشور ما می باشد.همین امر باعث شده است برخی از مردم به وطن و زادگاه خود بروند و از هوای سالم استفاده کنند،برخی از افراد هم برای دور شدن از هوای ناسالم به کوهپایه ها و شهرهای کوچک و روستاهای اطراف محل زندگیشان کوچ می کنند.

خرید باغ ویلا در محمدشهر:

بخاطر دلایلی که در بالا ذکر شد تیم املاک پدر در نظر گرفته است ،مکان های زیبا و آرام و دلنشین را در سطح استان البرز مخصوصا خرید باغ ویلا در محمدشهر و اطراف مناطق آن را به شما هموطنان عزیز معرفی نماید.
املاک پدر در تلاش است تا در این مقاله و مقاله های بعدی انواع باغ ویلا در محمدشهر و باغ ویلا در زیبادشت را به همراه ویژگی ها و امکانات عالی آن ها را برای شما به صورت مختصر بیان و شرح دهد تا بتوانید در خرید باغ ویلاهای خود از آن استفاده کنید و بدون دردسر و آسان تر تصمیم بگیرید.

 

دلایل خرید باغ ویلا در محمدشهر:

  1.  منطقه ای همراه با امکانات کامل رفاهی و شهری از جمله نوردهی خیابان ها و آسفالت
  2. هوای سالم و دور از ترافیک شهری و منطقه های سرسبز و سرشار از اکسیژن
  3.  قرار گرفتن در موقعیت ویژه از لحاظ سلامت آب و هوایی
  4. دسترسی به شهر و امکانات اولیه شهری از جمله درمانگاه ها و بیمارستان ها و سوپرمارکت ها

محمد شهر به دلیل این که از لحاظ سرمایه گذاری و آب و هوای معتدل و موقعیت جغرافیایی مناسب می باشد ،لازم به ذکر است که بدانید تمام مسئولین شهر در این منطقه در تلاش هستند که این شهر را به باغ شهر تبدیل کنند.

مشاوران املاک پدر توصیه می کنند که برای خرید هرگونه باغ ویلا در محمدشهر توجه بیشتری داشته باشید. و این شهر را در فهرست اولیه خرید باغ ویلا و باغ و باغچه قرار دهید.


خرید باغ ویلا در شهریار

زندگی شهری در تهران به دلیل آلودگی هوا و ترافیک،پایتخت نشینان را ترغیب میکند تا به خرید باغ ویلا در شهریار و نقاط دیگری در اطراف تهران اقدام کنند.شهریار و ملارد به واسطه آب و هوای مطبوع و فاصله 30 کیلومتری از شهر تهران بستر مناسبی برای ساخت باغ ویلا شده اند.باغ ویلاهای ساخته شده در اطراف تهران نسبت به ویلاهای ساخته شده در شمال کشور مورد استقبال بیشتری قرار میگیرند.

موقعیت باغ ویلاها در اطراف تهران به سه دسته تقسیم میشود.برخی از باغ ویلاها در شهرک های ویلایی،برخی در مجموعه های باغ ویلایی و برخی دیگر در مناطق مسکونی ساخته میشوند.شهرک های ویلایی نسبت به مجموعه ها و محیط های مسکونی از قیمت بالاتری برخودارند.برای خرید باغ ویلا باید به نکاتی مانند متریال به کار بدره شده در ساخت باغ ویلا،امنیت باغ ویلا و .... توجه داشت.

لازم است که متریال به کار برده شده در ساخت باغ ویلا از کیفیت بالایی برخورداری باشند.امنیت یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید باغ ویلاست.چرا که کاربری باغ ویلا اغلب به صورتی بوده که باغ ویلا در روزهای تعطیل بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد و در باقی روزهای سال خالی از سکنه میباشد.وجود سرایداری در باغ ویلا میتواند امنیت باغ ویلا را در روزهایی که خالی از سکنه میباشد،تضمین میکند.

محوطه سازی و نورپردازی نیز از جمله نکاتی هستند که به هنگام خرید باغ ویلا باید مورد توجه قرار گیرند.بیشتر باغ ویلاهای اطراف دارای درختان میوه میباشد که امتیاز مهمی در باغ ویلا محسوب میشود.وجود استخر مجهز به تاسیسات،آلاچیق و باربیکیو نیز از مواردی است که در باغ ویلاهای استاندارد لحاظ میشوند. خرید باغ ویلا در شهریار


2030 متر باغ ویلای رویایی در محمدشهر منطقه زیبادشت

زیبادشت یکی از زیباترین مناطق باغ ویلایی محمدشهر در استان البرز محسوب میشود.باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در منطقه ی زیبادشت واقع شده است.این باغ ویلا دارای 300 متر بنای لوکس و زیبا به همراه 3 اتاق خواب به صورت مستر میباشد.محوطه سازی این باغ ویلا با استفاده از درختان تنومند و سر به فلک کشیده صورت گرفته است.نورپردازی این باغ ویلا کاملا حرفه ای بوده و نمای زیبایی را در شب ایجاد میکند.

اگر به دنبال باغ ویلای استخردار هستید دیدن این باغ ویلا را به شما پیشنهاد میکنیم.چرا که دارای استخری زیبا مجهز به همه ی تاسیسات میباشد.انشعابات کامل و قانونی،سند شش داگ و پایان کار شهرداری از مزایای دیگر این باغ ویلاست.