سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویلای لوکس 2000 متری

منطقه زیبادشت یکی از زیباترین مناطق ویلایی شهرکرج محسوب میشود باغ ویلای 2000 متری که در اینجا به شما معرفی میکنیم از امکانات ویژه ای برخوردار است.این باغ ویلا در نوع خودش اکازیون میباشد.

این باغ ویلا دارای 350 متر بنای لوکس و مهندسی ساز به همراه چهار اتاق خواب و آشپزخانه ای مجهز به  کابینت ام دی اف آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما به همراه خواهد داشت.

اگر به دنبال باغ ویلای استخردار هستید این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که دارای استخری مجهز به سیستم گرمایشی وتاسیسات تصفیه میباشد.

محوطه سازی بسیار زیبا و دلنشین به همراه گل آرایی و درخت های زینتی و آلاچیق، زیبایی این باغ را دو  چندان کرده است.

انشعابات این باغ ویلا کامل و قانونی بوده ودارای سند تک برگ نیز میباشد.   طقه زیبادشت یکی از زیباترین مناطق ویلایی شهرکرج محسوب میشود باغ ویلای 2000 متری که در اینجا به شما معرفی میکنیم از امکانات ویژه ای برخوردار است.این باغ ویلا در نوع خودش اکازیون میباشد.


700 متر باغ ویلای لوکس در شهریار

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را به شما داریم همه استانداردهای یک باغ ویلا را شامل میشود 700 متر باغ ویلا در منطقه شهریار به همراه 100 متر بنای لوکس و مبله آرامش را برای شما به همراه خواهد داشت.600  متر تراس مسقف به شما این امکان را میدهد که حتی در روزهای بارانی هم از طبیعت لذت ببرید.

اگر به دنبال باغ ویلای استخردار هستید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که مجهز به استخری با سیستم گرمایشی و تصویه خانه است.این باغ ویلا دارای یک سوئیت45 متری برای سرایداری میباشد کهه  خیال شما را از امنیت باغ ویلا راحت میکند.

درب های وررودی تمام اتوماتیک و دزدگیر کاملا حرفه ای از دیگر مزیت های این باغ ویلای 700 متری است..چاه آب اختصاصی،کنتور برق قانونی برقرار و کنتور گاز نیز در دست اقدام است.این باغ ویلا با نورپردازی بسیار زیبا وو شکیل مهمانی های شبانه شما را با شکوه خواهد کرد.

بازدید ویلا همه روزه امکان پذیر است.

 


چرا خرید باغ ویلا ؟

تصوری که همه ما از باغ ویلا داریم این است که باغ ویلا محلی است برای اینکه آرامشی را که در زندگی شهری از دست داده  ایم را دوباره به دست آوریم پس برای خرید آن باید دقت نظر زیادی به خرج داد.

در دنیای امروز که تکنولوژی،همه زندگی ما را فراگرفته و زندگی را برای ما آسان کرده است زندگی بدون این تکنولوژی میسر نیست لذا ما برای گرفتن آرامش باید زندگی مدرن را در میان طبیعت تجربه کنیم.

بهترین گزینه برای برآورده شدن این آرزو خرید باغ ویلایی است که نه تنها مجهز به همه تکنولوژی های جدید است بلکه در میان طبیعتی زیبا قرار گرفته است.این باغ ویلا در کنار همه اینها باید به محل زندگی شما نیز نزدیک باشد.

شما برای خرید باغ ویلا باید فاکتور های مختلفی را در نظر بگیرید.یکی از مسائلی که بسیار حائز اهمیت است امنیت این باغ ویلاست.امنیت باغ ویلا باید طوری باشد که چه زمانی که شما درباغ ویلا نیستید چه زمانی که در آن سکنی گزیده اید،برقرار باشد.برای این امر میتوانید از دوربین های مدار بسته حرفه ای استفاده کنید.همچنین در مناطقی مانند شهریار و ملاردو.....شهرک های حفاظت شده ای وجود دارند که دارای نگهبان 244 ساعته بوده و خیال شما را از بابت امنیت باغ ویلا راحت خواهد کرد.

محوطه سازی یکی از عناصر مهم درخرید باغ ویلاست چرا که طبیعت زیبا میتواند در روحیه شما تاثیر زیادی بگذارد.برای محوطه سازی در باغ از درختان زینتی و مثمر میوه و همچنین گل های مختلف با رنگ های متنوع استفاده شود بهتر است.باغ ویلا های استخر دار طرفداران زیادی دارند و استخر یکی از محل هایی است که محبوب همه اعضای خانواده است. 

نورپردازی باغ ویلا نیز در شکیل بودن باغ ویلا تاثیر به سزایی دارد چرا که بسیاری از مهمانی های شما در شب برگزار میشود  پس به یک نورپردازی حرفه ای برای باغ ویلا نیاز دارید.

میزان دسترسی شما به باغ ویلا یکی از فاکتور های مهم است.اگر باغ ویلا به محل زندگی یا محل کارتان نزدیک باشد ویا  زمانی که شما باغ ویلا را برای زندگی روزمره میخواهید باغ ویلا به سطح شهر نزدیک باشد شما میتوانید در حین زندگی در طبیعت از امکانات زندگی شهری نیز بهره مند شوید. 

اگر به دنبال چنین باغ ویلایی دراطراف شهر تهران هستید املاک پدر در خدمت شماست.

املاک پدر با داشتن کادری مجرب در این زمینه به شما کمک خواهد کرد تا باغ ویلاهایی با شرایطی که گفته شد را در مناطقی مانند شهریار،ملارد و محمد شهر و... به شما ارائه کند.


700 متر باغ ویلا در منطقه شهریار

در این فایل قصد معرفی یک باغ ویلای 700 متری در شهریار را داریم که از هر لحاظ از استاندارد بالایی برخوردار است.این باغ ویلا با داشتن 100 متر بنای لوکس و مبله،60متر تراس مسقف و 45 متر سرایداری یکی از بهترین باغ ویلاها در شهریار محسوب میشود.اگر به دنبال باغ ویلای استخر دار هستید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که مجهز به استخر با تصویه  خانه و سیستم گرمایشی بوده و شما میتوانید در هر فصل از سال در استخر خودتان شنا کنید.

درب های ورودی تمام اتوماتیک،سیستم امنیتی بسیار بالا به همراه دوربین مدار بسته و دزدگیر از دیگر مزایای  این باغ ویلاست.

تمام انشعابات باغ ویلا قانونی بوده و همچنین باغ ویلا دارای چاه آب اختصاصی نیز میباشد.این باغ ویلا دارای  نورپردازی بسیار حرفه ای بوده بوده وشما میتوانید شب های رویایی را در این باغ ویلا سپری کنید. 


باغ ویلای 2000 متری در زیبادشت کرج

اگر به دنبال باغ ویلایی رویایی در منطقه زیبادشت کرج هستید.دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید.2000 متر باغ ویلا که دارای 350 متر بنای مهندسی ساز با امکاناتی مرفه میباشد.

ابن بنا با 4 اتاق خواب وآشپزخانه ای مجهز به کابینت ام دی اف و امکانات رفاهی دیگر در خدمت شماست.

این باغ ویلا با مجهز بودن به استخری با سیستم گرمایشی و تسویه،امکان شنا کردن در تمام فصول  را به شما خواهد داد.

ساخت این بنا به صورت اصولی بوده و دارای انشعاباتی کامل و قانونی است که مشکلی در این زمینه برای شما ایجاد نخواهد شد.

چشمگیر ترین مناظر را در باغ ویلای خودتان ببینید چرا که این باغ ویلای 2000 متری با دارا  بودن محوطه سازی بسیار زیبا و دلنشین و گل آرایی،طبیعت زیبا را به شما نشان خواهد داد.

آلاچیق زیبای این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که در میان طبیعتی زیبا حس آرامش را برای شما  به همراه خواهد داشت. 

همان طور که گفته شد این باغ ویلا با اصول مهندسی ساخته شده و دارای نورپردازی مهندسی ساز است.

خیالتان از همه چیز راحت باشد برای خرید این باغ ویلا هیچ دردسری نخواهید داشت این باغ ویلا دارای سند تک برگ است.