سفارش تبلیغ
صبا ویژن

1000 متر باغ ویلای زیبا در محمدشهر

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در یکی از بهترین مناطق محمدشهر واقع شده است.این باغ ویلا دارای 100 متر بنای دو خوابه است.این باغ ویلا دارای محوطه سازی زیبا و دلنشینی میباشد که با استفاده از درختان مثمر میوه صورت گرفته است.نورپردازی این باغ ویلا بسیار حرفه ای صورت گرفته است که نمای بسیار زیبایی را در شب ایجاد میکند.

اگر به دنبال باغ ویلای استخردار هستید این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که دارای استخری زیبا و مجهز به همه تاسیسات میباشد.انشعابات باغ ویلا کامل و قانونی میباشد و نمای دیوار ها را را سنگ های بسیار زیبا تشکیل داده اند.سند باغ ویلا به صورت تک برگ بوده و در بهترین  منطقه محمدشهر واقع شده است.


750 متر باغ ویلای رویایی در لم اباد ملارد


باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در یکی از مناطق خوش آب هوای ملارد به نام لم آباد واقع شده است که یکی از بهترین مناطق باغ ویلایی ملارد به شمار میرود.این باغ ویلای 750 متری دارای 100 متر بنای نوساز و دوخواب میباشد که آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما به ارمغان خواهد آورد.

این باغ ویلا دارای محوطه سازی زیبا و دلنشین میباشد که با استفاده از درختان مثمر میوه صورت گرفته است.استخر با تاسیسات کامل نیز از دیگر مزایای این باغ ویلاست. انشعابات این باغ ویلا کامل و قانونی بوده و در مجموعه ویلایی با نگهبانی 24 ساعته واقع شده است.این باغ ویلا دارای سند تک برگ نیز میباشد.


2100 متر باغ ویلای رویایی در شهریار

باغ ویلایی که قصد معرفی ان را داریم واقع در قلب شهریار بوده و از تمام امکانات رفاهی برخوردار میباشد.این باغ ویلا دارای 600 متر بنای لوکس و دوبلکس بوده و همچنین دارای محوطه سازی زیبا و دلنشین با استفاده از درختان مثمر میوه میباشد.

استخر و تاسیسات کامل در طبقه زیرین،جکوزی و سونا بخار،آلاچیق زیبا در فضای باغ،انشعابات کامل و قانونی،در بهترین نقطه شهری شهریار و قابلیت سکونت دائم را میتوان از دیگر مزایای این باغ ویلا به شمار برد.همچنین این باغ ویلا دارای سند شش دانگ نیز میباشد.


2800 متر باغ ویلای رویایی در صفادشت

 

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در یکی از بهترین مناطق باغ ویلایی منطقه صفادشت به نام یوسف آباد قوام واقع شده است.این باغ ویلا دارای 490 متر ویلای لوکس به صورت دو واحد مجزا میباشد که همزمان دو خانواده با آرامش میتوانند در آن سکونت داشته باشند.این باغ ویلا دارای استخری مجهز به تمامی تاسیسات میباشد که شنا کردن در تمامی فصول را برای شما به همراه دارد.

محوطه سازی این باغ ویلا فوق العاده زیبا بوده و با استفاده از گیاهان زینتی و چمن کاری صورت گرفته است.انشعابات این باغ ویلا کامل و قانونی بوده و همچنین دارای چاه آب مستقل نیز میباشد.این باغ ویلا از امنیت مثال زدنی برخوردار است چرا که داخل مجموعه ویلایی با نگهبانی 24 میباشد.


500 متر باغ ویلا دهکده ویلایی کردزار

500 متر باغ ویلا دهکده ویلایی کردزار

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در یکی از بهترین مناطق باغ ویلایی شهریار واقع شده است.این باغ ویلا دارای 70 متر بنا تک خواب،موقعیت عالی،انشعابات کامل،محوطه سازی،نورپردازی،باربیکیو و تراس عالی ،سنگ فرش ،سند تک برگ میباشد.

این باغ ویلا دارای محوطه سازی بسیار زیبا و دلنشین بوده که آرامش را در طبیعت زیبا برای شما به ارمغان خواهد آورد.از دیگر مزایای این باغ ویلا موقعیت عالی میباشد.این باغ ویلا در یکی از بهترین نقاط باغ ویلایی شهریار واقع شده است.